niedziela, 31 października 2010

Kącik porad :-)

Na początku tego wpisu chcę Wam podziękować, za wszystkie miłe słowa na temat tego bloga i moich prac :-) serce mi rośnie jak czytam Wasze komentarze. Jeszcze raz dziękuje :-) i proszę o więcej.
A teraz do sedna, osoby, które mnie trochę lepiej znają, wiedzą, że lubię wszelkiej maści poradniki i porady, czyli jak sobie poradzić z trudnymi sprawami typu wielka plama na białym dywanie ;-)
Wpadłam na pomysł aby urządzić na moim blogu KĄCIK PORAD, mam nadzieję, że ten pomysł przypadnie Wam do gustu. Jeśli macie jakieś ciekawe porady i chcecie się nimi podzielić, przysyłajcie je do mnie na adres zojka72@gmail.com a ja je będę publikować. Czekam na Wasze opinie :-)

KĄCIK porad

WD-40
Nad tym, że jest to znakomity smar nie trzeba się rozpisywać. Oto kilka innych jego zastosowań: aby pies (szczególnie szczeniak) nie przegryzał kabli w domu wystarczy je spryskać, WD-40, świetnie usuwa stare naklejki. To tyle na dzisiaj :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad w postaci komentarza ;)