czwartek, 24 października 2013

Pączki z serka homogenizowanego :)

Dzisiaj zrobiłam coś na specjalne zamówienie mojego męża :)
Pojadą jutro do jego pracy, mam nadzieję, że będą wszystkim smakowały. Pączki angielskie z serka homogenizowanego, są pyszne i proste w wykonaniu :)
Składniki:
600g serka homogenozwanego waniliowego
6 jajek
3 szklanki mąki
3 łyżeczki proszku do pieczenia
2 opakowania cukru wanilinowego
cukier puder
cynamon
olej
Wykonanie:
Serek rozmieszać z jajkami, wsypać mąkę i proszek do pieczenia, cukier wanilinowy - wymieszać. Olej bardzo mocno rozgrzać, nabierać ciasto na łyżeczkę zamoczoną w tłuszczu i wrzucać do gorącego oleju. Usmażone obsypać cukrem pudrem i cynamonem




1 komentarz:

  1. przeczytałam - "pajączki" i ucieszyłam się, że jakiś fajny przepis na Halloween - pajączki z serka :) ale pączki tym bardziej mogą być :) apetyczne i godne wypróbowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad w postaci komentarza ;)