środa, 15 kwietnia 2015

Babeczki lawa - wyrób moich dzieci :)

Dzisiaj wieczorem w mojej kuchni rządziły moje dzieci. Na moją prośbę upiekły babeczki lawa. Nazwane przez mojego syna magma babka :)
Były baaaaardzo słodkie, ale pyszne. Najfaniejsze jest to, że nie ja je piekłam :)
Fajnie jest mieć takich pomocników :)






Przepis:
Składniki na 6 kokilek:
170 g gorzkiej czekolady, posiekanej
56 g mlecznej czekolady, posiekanej
140 g masła
pół szklanki mąki pszennej
1,5 szklanki cukru pudru
3 duże jajka
3 duże żółtka
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii
2 łyżki likieru pomarańczowego
Czekoladę i masło rozpuścić w małym garnku, przełożyć do większego naczynia, przestudzić. Dodać cukier puder, zmiksować tak aby wszystko się połaczyło. Dodać rasztę składników i dalej miksować. Koktilki wysmarować masłem i oprószyć kakao. Przełożyć masę do koktilek i piec przez 10-12 minut w piekarniku nagrzanym do 210 st C.
Moje dzieci zamiast gorzkiej czekolady (w domu nie było) dodały mleczne kropelki czekoladowe :)
Dlatego ciastko było tak bardzo słodkie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad w postaci komentarza ;)