piątek, 8 kwietnia 2011

Moja parapetowa hodowla :-)

Brakuje mi kawałka ziemi do szczęścia, tylko tyle :-) W tym roku postanowiłam zasadzic na balkonie warzywa. Kilka dni temu zasiałam nasiona fasoli, dyni i 3 gatunków pomidora. Efekty widać na zdjęciu, mam tez w innych pojemnikach zasiane groch, szczaw i paprykę. Paprykę mnie chyba nie lubi - nie chce rosnąć!
Jak dobrze pójdzie to moimi sadzonkami będę mogła obsadzić wszystkie balkony w naszym bloku, nie wiem tylko co na to powiedzą sąsiedzi :-)

2 komentarze:

  1. hah!i ja mam posiane warzywka w szklarenkach naokiennych ale moje pójdą na ogród:))))ściskam cie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje też rosną w takich mini szklarenkach, ale większość będzie zasadzona na balkonie, zobaczymy co z tego wyjdzie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad w postaci komentarza ;)